Dag 7 Seaworld - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Petra Raalte-Spierenburg - WaarBenJij.nu Dag 7 Seaworld - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Petra Raalte-Spierenburg - WaarBenJij.nu

Dag 7 Seaworld

Door: Petra van Raalte

Blijf op de hoogte en volg Petra

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Diego

Spannend Seaworld, geen idee wat ik van moet verwachten, ik denk zoiets als Dolfinarium maar dan wat groter, we zullen zien.
In 1 camper zijn we er naar toe gereden en zoals gewoonlijk weer lekker op tijd in de morgen. We hadden ons laten verleiden om een "hole day you can eat" bandje te kopen en dachten dat is makkelijk, kunnen we de hele dag lekker snaaien en hoeven we nergens op te letten.... grommel hadden we dat maar niet gedaan. Wat een ergernis. Daan en ik dachten, we beginnen lekker met koffie, kom maar op! Nee dat hoorde er niet bij..?! Het bleek dat je met dat bandje maar bij 4 restaurants mocht eten en daar stonden in de vroege morgen al enorme rijen... Afijn we kwamen voor de beestjes dus lieten we ons niet uit het veld slaan. De Orka show was geweldig! Wat een beesten en de zeehonden met zeetotters waren hilarisch, vooral Tijn vond die het leukst. Seaworld moest het niet hebben van zijn attracties, of wij brachten geen geluk want we stonden twee keer in de rij en twee keer ontstond er storing! En Michel houd al zo van in de rij staan....oeps.
Helaas was ook de beroemde tunnel onder de haaien dicht, dat is wat je altijd in reclames en films ziet. Als afsluiting zijn we langs de Beluga's gegaan, dat zijn witte walvissen zonder rugvin. Tjonge wat
een maffe beesten om te zien, erg mooi ....
En natuurlijk weer in de rij voor avondeten want we waren echte Hollanders en wilden toch de kosten voor het bandje eruit halen..
De dag hebben we afgesloten op de camping met een duik in het zwembad.

• 31 Juli 2014 - 22:33

Jan Spier:

En toch was het een leuke dag,Michel houd dus niet van in de rij staan las ik maar hij heeft toch geen haast hij heeft toch vakantie.Affijn als het maar leuk was.Die kut auto van Peet heeft mij een hoop kopzorg gegeven om het niet ff te melden ook niet van je familie.Stond mooi voor paaltje Spiraaltje.En natuurlijk niemand te bereiken van de van Raaltes.Maar ook dat is weer opgelost 2 dagen later.Hier deze week heerlijk weer in IJmuiden dus korte broek.Het kitesurfen voor de jongens word er ook weer gezelliger op hier zal de IJRB wel weer achter zitten met hun gemekker.Nou have fun in de states.xx